آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ایده ال استایل بوده است. ما در این راستا همواره کوشیده ایم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
کلیه محصولات ایده آل استایل باید از نظر فیزیکی (جعبه، قاب و …) سالم به دست مصرف کننده برسند و دارای سلامت فیزیکی هستند.

شرایط عمومی

–  وجود مغایرت، اشکال و یا ایراد ظاهری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، بوسیله تلفن به واحد خدمات پس از فروش ایده آل استایل اطلاع داده شود.

–  در صورتیکه کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

–  این سرویس اشکال‏‏‌ های ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست مشتری از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.  استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر عادی و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

آسیب ظاهری در زمان تحویل کالا

–  با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایده آل استایل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

–  کالای آسیب دیده یا دارای مشکل و همه متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ایده آل استایل ارسال شود.

–  در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ایده آل استایل بازگردانده شود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

–  لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ایده آل استایل جداً خودداری کنید.

–  برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه متعلقات شامل جعبه، فاکتور و شناسنامه به همراه کالای اصلی ارسال شود.

–  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

–  اگر ساکن اهواز هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با ایده آل استایل تماس بگیرید.

–  در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز  به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

–  بسته خود را به آدرس:استان خوزستان – شهر اهواز – بازار امام خمینی – بین شریعتی و مسلم مجتمع تجاری ایده آل، کدپستی ۶۱۹۳۹۱۵۷۷۹ (خدمات پس از فروش) ارسال کنید.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

–  کارشناسان خدمات پس از فروش ایده آل استایل ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار ایده ال استایل است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، ایده آل استایل بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، ایده آل استایل تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

–  پس از دریافت و پذیرش کالا توسط ایده آل استایل، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.

–  ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایده آل استایل است.